Sunday, April 4, 2010

kereta baru


kereta apakah kesukaan anda?
adakah perlu mendapatkan kereta kesukaan walaupun harganya mahal?
Saya mempunyai satu impian jika saya dapat berpatah balik pada waktu mula-mula bekerja iaitu...
tidak membeli kereta buka balut,cukuplah sekadar boleh guna supaya duit saya kumpulkan dahulu dan bila cecah nilai dimana dividen boleh guna untuk bayar kereta bulan-bulan maka pada waktu itu saya baru beli kereta baru.Saya ada simpanan dan dalam masa yang sama simpanan saya tolong bayar duit kereta.
kepada yang baru bekerja..biar duit yang akan kerja dengan anda.simpanlah.....

1 comment:

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

dan spt itulah yg sy sedang buat skang...hehehe..mak n org len komen memcm..bg sy yg nk pki keta kita..ssh senang kita...biar la beli juga tp yg sekenhen pun orait xkena panas xkena ujan...kete br pun kalau nk rosak..akan rosak juga...nk tutup mulut org mmg pyh..so kita tahu apa yg kita rancang..target kete baru 5 thn dr skang..pas byk simpan..itulah kejadian sy skang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...